Hemma & Besöksrekoooord!!

2012-08-01 • 21:46:33 / Allmänt / Kommentarer (3)
Halloj!
Kom precis hem från mina kusiner, var där och firade ena av dom.
 
Innan det var har jag ju vart hos min moster hela dagen!
Två hästar reds av mig och ni får text om hur det gick imorn, och bilder fårn ena ridpasset!:D
Det var iallfall superkul!(y)
 
Och som rubriken, så är det Besöksrekoooord idag!! Åh vad ni är grymma! Svävar på rosa moln! Så jag kan inte annat än att tacka er så sjukt mycket, ni har seriöst gjort min dag med en massa kommentarer, komplimanger och statestiken är i taket! Åh, vid sånna här tillfällen känner man att allt slit och allt tänkande faktiskt är värt, blir så himmelskt sjukt glad!! Åh, fortsätt såhär så kommer jag att dansa på rosor livet ut♥ 
 

Men nu ska jag sätta mig och kolla på bilder från ridpasset, vi hörs imorgon babes, ha det superduper bäst och fortsätt som ni gör, Hejdå
 
 
 

Det går inte att ladda upp bilder..??????????
Kommentarer
S a n n a W i d m a n

hoppas det var okej att jag länkade dig imorse! (:

2012-08-01 // 21:58:38
Hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se
Edda

svar: tack:)

2012-08-02 // 05:03:46
Hemsida: http://eddasigurdardottir.blogg.se
S a n n a W i d m a n

Sv: Vad bra :D Grattis till besöksrekordet :)

2012-08-02 // 10:06:34
Hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen