Home from the stable ochsåvidare

2012-08-28 • 20:53:04 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan allesammans!

Dagen har vart bra. Började med skola klockan 08.35 och slutade 15.00.
Åkte hem och gjorde läxor och bara tog det lungt, sen cyklade jag med Julia till stallet för att ha sporrenmöte, haha, skönaste mötet! Fast vi kom även fram till himla mycket saker.

Sen jag kom hem så har jag bara hunnit typ äta och göra lite mera läxor..
Imorgon är det skola som vanligt dådå. Sen är det ridning i hoppgruppen, det blir super!:D

Sen vill jag bara säga att uppdateringen kommer att vara väldigt låg imorn då jag bara fixat ett tidsinställt och jag orkar verkligen inte sätta på datorn nu, och så kommer jag inte på några inlägg heller, och ni skriver ju aldrig förslag fast jag ber om det, satt uppdateringen får lida.

Men nej, nu ska jag ta och göra lite vettiga saker *kolla på TV* så vi avslutar här, Hejdåååå!


Min fiiiina keps med autograf på, stolt tjej! Fast jag vet inte ens vad han heter, som skrev autografen, vet bara att han är från Spanien.. FAIL.

Kommentarer
Fanny

Skriv sanningar om dig, favorithästar osv :D<3

2012-08-28 // 22:13:17
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen