Inne från en springtur!!

2012-08-19 • 19:43:32 / Allmänt / Kommentarer (1)
Godkväll på er!
 
Kom ganska nyss in från en springtur, riktigt duktig känner jag mig! (y)
Idag har jag knappt gjort någonting alls. Kom hem från landet vid 3 och så sen dess har jag mest slöat och fixat lite och sånt, även kollat på film!
Just nu tänkte jag sätta igång med att fixa en massa tidsinställda till veckan faktiskt! :D
 
Imorgon börjar verkligheten igen, Skolan, känns ju lite sådär altså. Fast vi börjar iallfall klockan 10 imorn och går kanske max till klockan 2, så det är ju rätt så chiiill!
Vad säger ni, är ni taggade till skolan och vilken klass börjar ni i? :)
 

Nej, nu ska jag ta och sätta igång med dom är tidsinställda om jag ska hinna klart idag, vi hörs hörreni, hejdåååå och ha det grymt!
 
btw, kom mer än gärna med förslag till inlägg, säg vad som helst så fixar jag det, alla som ger förslag får länkning!
 
 
Kommentarer
Moa Mattsson

Grattis , du vart vinnaren utav veckansblogg!

Klicka här för att se ---> http://mattssonmoaa.blogg.se/2012/august/vinnaren-utav-veckans-blogg.html

:)

2012-08-19 // 22:27:16
Hemsida: http://mattssonmoaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen