Lär känna mig bättre lista!

2012-08-28 • 05:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tog denna lista från DENNA bloggen! :D
 
 
 
Vad heter du?
Frida Hanna Rydbjer
 
När är du född?
Den 10 mars 1998
 
Hur lång är du?
1,69

Favorit djur?
Häst, som ni redan säkert vet;)
 
Har du något husdjur?
Fiskar..;)
 
Har du några syskon?
Ja, en lillebror.
 
Vilken är din favoritglass?
Mangnum mandel och självklart Ben & Jerry´s!
 
Favoritmat?
Spaghetti och köttfärssås, lasagne och pizza!
 
Favotit årstid?
Sommar!
 
Hur beskriver du dig själv?
En människa som kan verka himla blyg när man inte känner mig, men när man väl känner mig eller när jag känner mig "trygg", dåni kan man inte säga att jag är speciellt blyg..;)
 
Favorit "sak" att fota?
Hästar såklart!:D
 
Vad önskar du dig allra mest just nu?
Ett objektiv, ett Pentax FA 50/1.4
 
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Danmark, Dominikanska republiken, Rhodos, Gran Canaria, Teneriffa, Stor brittanien, Bulgarien, Cap verde, Mallorca, Barbados (stavning..?) + några till som jag inte kommer ihåg vad dom heter.. hehe.

Vart vill du resa?
USA och Hawaii!
 
It´s me! Bjuder stort på bilden!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen