Nejmen heeeeeeeej!

2012-08-21 • 18:30:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Tjo på er!
 
Kom hem från skolan vid 2, chill. 
Dagen började med ett springpass+styrka klockan 8 imorse, det gjorde vi istället för att dansa, haha, tror jag föredrar dansa iställda asså, liksom springa sådär precis innan skolan och vi hann inte hem innan nästa lektion började..;)
Men aja, dagen var väll bra, vi jobbade ingenting, men imorgon ska vi gå halva dagen efter schemat, not so verry kul.
 
Sen jag kom hem har jag faktiskt inte gjort någonting! Ätit en macka och såsat framför TV:n. slö ja e. 
Resten av kvällen blir typ samma..;)
 
Men nu hörde jag att pappa kom hem, och han köpte med grejor till Smoothie, så det ska jag göra nu!
Hejdåååå och ha det bra!
 
haha, bjuder på en gammelgammal bild på lilla mig!
Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla

Hejsan! :D
Vad tycker du är värd en HISS? Skriv ned din tanke och vi väljer ut några som kommer synas på bloggen!

http://asslatjejerna.blogg.se/2012/august/blogglasar-hiss.html#comment

2012-08-21 // 19:40:13
Hemsida: http://asslatjejerna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen