Så många frågor utan svar

2012-08-02 • 20:00:19 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan sådär på kvällsvisten! Vi åkte till landet idag, altså är jag där nu och vi sover här men åker hem imorgon!:) Har precis ätit havskräftor till förrätt, och snart kommer pizzan.. hahah, åh Gud vad tjock jag blitt under sommarlovet, men ellerhur, man tänker varje gång "Ahmen bara nu, sen kommer jag ju ut och springa och inte äta godis något mer.." haha, men har tänkt så lite väl många gånger nu.. Men jag har BESTÄMT att när skolan börjar och lovet är slut, ska jag börja springa regelbundet och inte äta så mycket skit. hihu, nu fick ni veta det;)) Nej, nu ska vi äta pizza, världens goaste tonfisk-pizza, vi hörs imorn babes! Ha det bäst, hejdåå! Mini kräftaaaa

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2863366/images/2012/pic_501ac00e9606ee593400002b.jpg" class="image">

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen