Slappdagen idag!

2012-08-12 • 20:33:38 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tja Tja blöggeeeen!

Idag har vart en riktig slapp dag för mig!
Vaknade halv 11! trött tjej efter ridlägret? ;) Då var ju typ halva dagen slut liksom.
Men ah, jag tänkte ta mig ut på en springtur, hurtig i tanken som jag är, men istället bakade jag! hm, inte så duktigt på dedär att vara nyttig ha..?
 
haha, det var typ det jag gjort idag.. Har faktiskt inte suttit vid datorn någonting, så jag vet inte vaad jag har gjort? För helt plötsligt när jag kollade på klockan och trodde den var runt två, så var den 7!?
 
Slappdag jao!
Men nej, imorgon vet jag heller inte vad som händer får se helt enkelt!
Men ni får ha det bra, så hörs vi imorgon, hejdåÅÅå!
 
btw, alla med iPhone och songpop, lägger till mig, heter typ Frida R skulle jag tro? haha, tror jag blitt en liten nörd på det..;)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen