Visste du..

2012-08-26 • 12:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
•Att jag har godisstopp? Men vi får väll se hur det går, fast jag ska klara det!
 
•Att jag har slagit ut mina tänder tre gånger? Och jag ska säga er att det inte är det skönaste jag gjort.
 
•Att jag hatar coola? Fattar verkligen inte hur över halva jordens befolkning kan gilla det..?
 
•Att jag har världens sämsta lokalsinne? Hittar ju inte ens i min egen skola..
 
•Att jag har vart hopprädd? Och det var inte alls länge sen, och det var riktigt jobbigt eftersom jag går i hoppgrupp, men jag läste ett inlägg på en fin tjejs blogg, och det var mycket pågrund av det som den försvann!
 
•Att jag halva förra året gick runt med en halv tand?? Jao, och det var inte speciellt kul att vara 13 år och gå runt med en halv tand, eftersom jag såg förskräcklig ut.
 
•Att jag är riktigt mörkrädd? Och ändå plågar jag mig själv med att sitta ute i flera timmar på övernattningarna för att skrämma barnen..
 
Yeah, It´s me!
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen