Är så himla grym på rubriker ibland

2012-12-21 • 22:43:01 /  / Kommentarer (0)

Är sjukt trött nu så ska snart ta en dejt med kudden. Vart på stan idag ju, köpte julklappar till mamma, pappa och min lillebror. Var där med familjen, altså med min lillebror också så det tig ett tag eftersom han skulle stanna och kolla på allting hela tiden, haha.. Imorgon åker jag till Anneli och roder Tyra, saknar henne så för det var ju nästan två veckor sen jag träffade henne! Får se hur hon är nu då efter att inte blivit riden på ett tag.. Sen åker jag till ridskolan för att ha någon redovisning med idrottslyftet.

Men vi hörs imorgon, ha det bra, Hejdå!


Shiiiit

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen