Genrep!

2012-12-15 • 19:03:10 /  / Kommentarer (0)

Kom nyss hem från ridskolan, var där i några timmar och hade genrep. Körde igenom både Hällefors och sporrennummret, både Lollipop och Eddy var himla duktiga! Fast Lollipop är liiiite snabb, hahah, men det är så himla kul när hon är det! Och Eddy var, ja, Eddy, hahah, bocka lite sådär men inget farligt och jag känner ju honom så jag vet hur jag ska göra för att han inte ska bli för mycket, så det är skönt. Men det blir iallfall awsume imorn! Himla kul ska det bli! Är det några utav mina läsare som ska dit och kolla?:)

Resten av kvällen blir bara chill med familjen och en massa godis. Imorgon vet ni ju redan att jag ska vara på ridskolan hela dagen med Lucia showen, åker dit vid 9 och kommer hem någon gång på kvällen. Men ni får ha en superbra lördag så vi höres imorgon, och jag tror att det är några som ska fota, så ni får förmodligen bilder!:D Hejdå!

Åh vad jag blev sugen på Jensens..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen