Hemma!

2012-12-26 • 19:11:13 / Allmänt / Kommentarer (1)
Ja, kom hem för ens stund sen efter att ha vart på marieberg med mamma, böt en tröja jag fick i julklapp för att den var för liten. Åkte från landet vid ett förut. Igår tog vi rätt så mycket kort så kommer upp här imorgon! Igår också så gjorde farfar en pulkabacke åt oss, haha, sjukt kul att åka pulka ju! Och så byggde ci en typ grotta med mina mindre kusiner, haha, åh, barn på nytt, så himla kul och mysigt! 
 
Imorgon åker jag och rider Tyra på förmiddagen, idag kördes hon och då var hon väldigt sur, så får se hur hon är imorgon! Sen om jag hinner så ska jag klippa mig för jag märkte idag att mitt hår har blitt sjukt slitet..:/ Mer har jag nog inte att säga, Hejdå!
 
Jag & världens mysigaste Tyra, på julafton!
Kommentarer
E B B A

Fin bild!:)

Svar: Åh, tack! :D
Frida

2012-12-27 // 20:02:04
Hemsida: http://northons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen