Lucia show - Avklarad och levande

2012-12-16 • 20:23:21 /  / Kommentarer (1)

Lucia showen idag var riktigt roligt! Fast lite sådär missar här och var, men kul hade vi! Ni kommer att får n massa bilder och även lite film någon dag.
Nu ska jag berätta lite hur numrena jag vt med i var;

Hälleforsnummret-Gymkahana med Lollipop. Mitt lag var lordy och vi mötte brandsa city släcktes (brandmän). Vi hade fem grenar: Slalom, Hinder, Lägga borste i hink, flytta borste och race. Det gick super för mig på alla förutom flytta borsten, HAHHAHA, för fail..;)) Men Lollipop var riktigt duktig och taggad hon med! Hade mask på mig så jag såg inte jättemycket heller, hahah..

Sporrennummret-Hoppa bananer med "utmaningar" med Eddy.
Smilla var Sean banan och gav oss utmaningar, t.ex nudda hästens öron över hindret, Skaka rumpa över hinder och lite sånt. Eddy hade blivit framriden en timme tidigare för det var ingen som hann emellan, så han var inte riktigt uppvärmd.. Och det första vi skulle göra var att hoppa och Eddy är inte ens helt igång med hoppningen än. Men iallfall, han stannade typ två gånger (Vilket han inte gjort på träningarna) men det st förmodligen för att vi hoppade mot publiken och han var inte uppvärmd. Men han var duktigt iallfall! Det var också riktigt kul! I slutet fick han lite spurt också.

Men det var riktigt, riktigt kul iallfall! Båda numrena var himla kul!! Men ha det super så hörs vi imorgon, Hejdå!

Bjuder på några dåliga bilder sålänge (har inte lagt in dom än och skriver ju på mobilen nu)


Kommentarer
Fanny jaensson

ni var coola bananer :D

Svar: visst va vi, så jäkla snygga altså!:o
Frida

2012-12-16 // 21:06:50
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen