Makeradhoppning

2012-12-30 • 12:11:02 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej! Kom precis hem från ridskolan efter att ha vart på maskeradhoppningen! Hade ju som sagt Eddy och då är det ju alltid kul! Gick himla bra fast jag "ramla av", haha, trodde han skulle hoppa och han med, men sen bestämde han sig för att han inte klarade det så han stanna, fast jag typ hoppa av så jag landade på fötter. (så det gills inte..;)) Men resten var han himla duktig och det var himla kul! Mim snälla pappa kom och fotade så ni får se en massa bilder. 
 
Sålänge får ni ett litet smakprov, kan någon gissa vad vi är..?;)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen