Mål 2013 - Ridningen

2012-12-11 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
•Få bättre sits, främst i dressyren. Nu jävlar ska jag sträcka på mig!
 
•Få till galoppen på Tyra, och vi är på god väg!:D
 
•Bli säkrare i hoppnigen, blir ofta osäker och rädd när det blir högre eller hästen känns "konstig", ska få samma känsla som på Eddy, jag blir aldrig rädd på honom.
 
 
Svårt att sätta mål såhär, man vet ju liksom ingenting om hur allt blir. Men nu fick ni iallfall veta tre utav mina mål för 2013:)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen