Sammanfattning av 2012

2012-12-20 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tänkte att det kanske skulle vara lite roligt att visa en sammanfattning utav 2012 i bilder. Tar bara med det som finns i bilder, annars blir det lite tråkigt, men altså är inte allt med och så, men Enjoy! 
 
 
Året började med att jag fortsatte att rida igång Eddy, den 10 januari var han heöt friskt och började gå lektioner igen! Började även i hoppgruppen, vilket var jättekul, men red också sista gången i ponny hoppgruppen - På Ineke.. Vi var i Varberg och hälsade på kompisar och sen åkte vi till Branäs med kusiner och åkte skidor! Var också med på Dressyrcup omg. 1 och 2, på tvåan så kom jag och Eddy 2:a (fast 2:an var i mars, glömde det och jag orkade inte göra om..)
 
 
haha, fail, men i Februari kommer jag inte ihåg mycket och tog altså inte så mycket kort..;) Men var iallafall med på en lokal hopptävling med Ineke, om jag minns rätt så kändes det väldigt bra! Och så hade vi en "överrasknings kadrilj" för min ridlärare och så hade alla färgglada kläder, himla kul!
 
Bästa månaden på åreeeet, daaaah, fylldy iallafall år och fick en massa fint (bjuder stort på bilden..) Dressyrcup omg.3 var och så var vi mycket på landet och fotade och så!
 
 
Jag och Ineke var med på hoppcup omg.1, vilket gick himla bra! Fotade också en massa skötarfoton och jag och Eddy klickades på lite bilder. Var också i London i slutet utav månaden, vilket var riktigt kul!
 
Hoppcup 1 & 2 var, på Ineke och Jigsaw, båda gick lika dåligt, haha, komiskt. Var med på startfälttävlan tillsammans med Ineke, sjukt kul och bra gick det! Men det var den sista tävlingen tillsammans med världens bästa Ineke.. Var i sixtorp med klassen, hälsade på kompisar i Göteborg och fick också rida Louises häst. Hoppade även Eddy för första gången på över ett år, sjukt kul!
 
Månaden började med att vi fick sommarlov! Underbaaart! Sen dagen efter drog vi till Hällefors och hade sådär riktigt kul som bara vi kan. I slutet var vi på Öland (hittade ingen roligare bild därifrån, haha..)
 
Denna månad började med att vi flyttade, och mitt i allt flyttande drog jag till Falsterbo och det var grymt! Direkt efter det så åkte vi och hälsade på kompisar i Varberg, sen re jag Clerran mycket, var på landet, körde fiddy, Julia var även med till landet en gång. 
 
Augusti började med en sjukt kul vecka i Åby med Julia och Ebba! Sen var vi med kusiner och hela fadderuttan på Enduro VM i Karlsborg, var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde. Började rida Tyra mera också!
 
 
hahah, full månad.. Men fotade inte speciellt mycket. Julia och jag sov iallfall hos min moster och tog hand om hästarna och red och sånt, himla kul!:D
Tog privatlektion på Tiger med Julia och Ebba, sov över på skolan med världens bästa kalss och klubbdressyr på ridskolan var, vilket gick väldigt bra!
 
Asså åh, men jag orkar inte leta ihjäl mig efter fler bilder.. Men julens första snögubbe gjordes!
 
 
 
 
 
Det var en liten kort sammanfattning utav året 2012 (utan December..), hoppas på ett lika bra, eller hällre bättre, 2013!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen