Skillnad?

2012-12-23 • 13:22:27 / Allmänt / Kommentarer (1)
Fick en idé när jag såg inlägget som Nellie Berntsson lagt upp med utvecklingen på henne och Stella. Så jag jag lägger upp två bilder på mig och Eddy.
 
Denhär bilden är tagen i slutet av december 2011 (exakt ett år sen)
 
Denhär bilden är tagen i augusti iår.
 
Den senaste bilden är ju ändå tagen för ett halvår sen, men jag har inga bilder från dressyrpass sen dess på mig och Eddy.., bara på tävling men där var det inga bra jämförelsebilder. Men vi har utvecklats ännu mer ska jag säga er, verkligen! Ska tvinga någon fota oss när ridningen börjar igen! 
 
Men set ni någon skillnad på dessa två bilder? Fast det är ju svårt att se på bild.. Jag ser faktiskt lite skillnad, speciellt på min sits, men även på Eddy. Men jag känner verkligen skillnad när jag rider!:) Det är ju verkligen jättekul när man kämpar och tillslut ser resultat! 
 
Ser ni någon skillnad? Känner ni att ni utvecklats tillsammans med era hästar/Ponnysar?:)
Kommentarer
Fanny jaensson

jag kan fota er, och wow vilken skillnad! :D

Svar: Yeey, vad snällt, du får göra det snart när ridskolan börjar! Åh, vad glad jag blir, hihi:D
Frida

2012-12-23 // 14:31:06
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen