Slapp dag!

2012-12-29 • 23:05:43 /  / Kommentarer (0)

Hej på er! Förlåt för dåligt med inlägg, men har verkligen inte orkat blogga.. Igår red jag Tyra iallafall, hon var riktigt duktig och jag kunde ändra steglängd och så utan problem. Fortsatte även med lite skänkelvikningar i både skritt och trav, himla duktig var hon!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, bara slappar. Skulle egentligen ridit Tyra, men imorse när jag vakna kände jag mig inte helt frisk så hoppade det och det gör ingenting att hon står idag för hon har gått ordentligt nu några dagar i rad! Har kollat filmer både med mig själv och lillebror, bara en mys dag helt enkelt, kan vara skönt det med ibland!

Imorgon ni, så ska vi ha avslut på idrottslyftet som jag är med i, då ska vi ha en maskeradhoppning för bara oss, haha, himla kul! Ska ha Eddy så det blir super! Har fixat vad jag ska ha på mig, ni får veta imorgon, och om det är någon som fotar så får ni självklart bilder, hoppas på det! Men det blir super, det gör vi på förmiddagen. Resten av dagen vet jag inte vad jag gör, det får vi se då. Men nu säger vi hejdå och ha det bra!


Åh, vi gjorde iordning detta på landet och åt, så himlans gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen