Snart julafton!

2012-12-22 • 23:07:47 /  / Kommentarer (0)

Tjatja, förlåt för den dåliga uppdateringen, men ibland blir det så! Red Tyra förut idag, hon har varken blivit körd eller riden nu på två veckor, så vi tog det lugnt idag. Men hon var sjukt duktig men lite på högget och stissig ibörjan, men sen var hon väldigt duktig och i traven också! Nu ska jag försöka rida henne så mycket som möjligt på jullovet också så kan vi träna galopp mer också. Sen åkte jag till ridskolan och hade redovisning, gick finfint.

Kom hem vid halv 8, sen dess har jag bara myst med familjen framför TVn och så. Om en timme är det en dag kvar till julafton, shiiiit vad kul det ska bliii, haha.

Imorgon ska jag kanske åka längdskidor, hahah, har aldrig gjort det förut men det är bra träning nu när jag inte kan springa! Sen ska jag försöka fixa en massa inlägg till er, visa lite bilder, göra tidsinställda och lite sånt, skulle också kunna berätta hur jag ska fira min jul om ni skulle vilja veta det? Men vi hörs iallfall imorgon och ha det riktigt bra, Hejdå!

Våran fina julgran!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen