Snökaos!

2012-12-05 • 22:06:44 /  / Kommentarer (0)

Hejsan! Dagen började med snökaos, cyklade till skolan, hm, vinglade lite hit o dit, ramla lite här o var och halkade, haha, Asså åh.. Sen skolan som var helt okej, sen var jag med några kompisar. Mamma kom och hämta mig sen, efter en halvmeter märker vi att bilen är helt sne, så vi går ut och kollar och det är det Stort hål i däcket.. Så vi fick sitta och vänta i bilen ett tag tills äntligen farmor kunde skjutsa mig! Så hon skjutsade mig till stallet, men eftersom bilen paja så kom jag 10 minuter innan ridningen började.., lite stressigt.., men snälla Lisa hade gjort iordning Gourmet så jag hann!

Ridningen gick iallafall helt okej, bättre än sist jag red honom iallafall. Vi hoppade rätt högt också i slutet, himla kul! Inte så jätte ofta man får hoppa lite högre på ridskolan ju. Men jag är nöjd!

Imorgon är det skola igen, ännu en cykeltur dit.. Efter skolan åker jag hem och senare till stallet och rider, förmodligen dressyr. Men vi hörs imorgon, Hejdå och hoppas ni överlever i snöstormen!


Hittade bilder från en maskerad hoppning på ridskolan för nååååågra år sen, Bjuder stort!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen