Träningarna idag!

2012-12-09 • 17:35:18 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej! Kom precis hem från ridskolan, tränade till hälleforsnummret, Sporrennumret och så pyntade vi ridhuset.
 
Hälleforsnummret gick bra, har Lollipop och hon var riktigt fin när vi red fram! Själva grenarna gick också bra, även om det går lite fort och okontrollerat ibland, haha.. Men kan ju inte säga för mycket för då blir det ju inte så kul för dom som ska kolla!
Sporrennumret gick också bra, riktgit bra faktiskt! Har Eddy och han försökte bocka lite ibland och så blev han rädd när musiken började, haha, sötnöten. Men han var riktigt duktig! Hoppade barbacka några gånger också, haha, får se hur det blir med det på söndag.. Vi hoppade rätt högt också, för att vara sånna hinder och eftersom att vi gör konstiga saker över hindret, hahah! Men om jag säger mera så blir det tråkigt för dom som ska kolla som sagt, så ni får helt enkelt komma och kolla på söndag!
 
Det var så himla mysigt också, liksom musik och sånt och när vi pyntade och så, ska verkligen bli himla kul på söndag!
 
Men nu måste jag ta tag i en massa läxor och prov, så vi hörs imorgon, Hejdå och ha det bra!
 
Jag och Ineke förra året på Lucia showen på Hälleforsnummret!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen