DE BARA É SÅ

2012-02-20 • 20:06:53 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej och förlåt igen för den dåliga uppdateringen..


Men Smilla slagga här inatt ju, sen idag gick vi mest runt på stan och cilla livet och planerade lite för övernattnignen imorn (y)
Älskar dig otroligt Smilliiis !!♥


Imorn åker jag te stallet vid 1, går Gröntkort kurs och sen tror jag vi åker och handlar inför övernattningen, sen övernattning!
Det kommer bli gryyymt men sömn kommer det inte bli mycket av ..

Sen på onsdagen vaknar vi upp där och då tror jag att jag stannar kvar hela dan till ridningen, så det blir inte så mycket uppdatering igen men ska försöka blogga lite från iPoden imorn och sen ska jag försöka göra lite tidsinställda!

//Hare Gött!

//






Åh, hoppasHoppas att det blir någonting på lördag!!
Kommentarer
Fanny Jaensson

vad fin du är! :D



sv: haha kul att du gillade den! :D <3

2012-02-20 // 20:48:52
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Sandra SG

hejhej fin blogg!

2012-02-20 // 21:02:50
Hemsida: http://dayviewbyssg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen