ELSAS VÄRLD

2012-02-17 • 22:05:48 / Allmänt / Kommentarer (2)

Sitter och kollar på Elsas värld på TV3.se och äter choklad ♥
Har gjort två tidsinställda för mer har jag inte kommit på, och ni är inte så duktiga på att önska inlägg .. ;)

Imorgon åker jag till stallet vid 10 för att gå gröntkort, sen tror jag att jag blir kvar en stund efter för att kolla på tävlingarna som är, och det blir första gången jag är på en tävling utan min kamera på över ett år..:´((

Nu ska jag fortsätta kolla!

//FRIIIIDA

Kommentarer
Fanny Jaensson

Vi ses imorgon! :D <3



sv:du är fin frida!

2012-02-17 // 22:44:54
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
linneaaversten♥

Vart är din kamera? :O jag har visst nte häng mä här!

2012-02-19 // 08:56:52
Hemsida: http://rookieoprinsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen