Life without you baby is like a lamp without light

2012-02-24 • 13:12:33 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsan!

Gick och la mig när jag kom hem igår efter ännu ett uselt ridpass, så orkade inte blogga.


Men nu är jag här och om ett tag åker jag till stallet och träffar Julia och sen rider jag istället för Ebba i dressyrgruppen! :)


Idag har det itne hänt mycket, försökte gå ut och fota med våran gamla Hodroid (Stavning) kamera, för jag saknar det såhääääär mycket att fota, men det gick inte så bra .. Fattade inte ens hur man satte på den ..


Nu måste jag städa mitt rum, vi seeees!


//FRIIIIDA

oh, juste, ikväll kommer en "Frida frågar" upp!


oooh, Baby, miss you!!↑
Kommentarer
felicia

Vad har hänt med din kamera? :o

2012-02-24 // 14:09:26
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/
linneaaversten♥

Vad har hänt med din kamera? :o

2012-02-24 // 15:33:55
Hemsida: http://rookieoprinsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen