ONSDAGENS RIDPASS - FERRARI

2012-02-16 • 18:08:00 / Allmänt / Kommentarer (3)
Det var nytt abonemang=Nya hästar

Jag fick Ferrari, en ponny, men det är bra för henne att gå med i storhäst ibland för hon tycker det är så kul:)

Jag har inte ridit henne mycket, bara någon gång i hällefors och någon dressyrlektion och nu var det ju hoppning.
Hon är en riktigt racerponny, och det är jag verklgien inte van vid, jag brukar ju rida eddy och Ineke, och dom är inte ens liiite liknande ;)

Men när vi red fram var hon duktig, hon gick fint och så.

Sen börja vi hoppa på typ ett litet hinder på volt, fast rakt.. hehe.. Men a, då gick det rätt så kontrollerat och hon var duktig!

Sen hoppade vi lite och sånt, och det är såååååå himla skillnad mot Ineke, som knappt hoppar, och hon lixom verklgien hoppar ur en ur sadeln när det är högre, hahah;)
Men sen hoppade vi det lilla hindret, till tre plank sen ett räcke som blev en oxer, den låg kanske på 90, ingen aning, men iallafall lite högre än vad hon brukar hoppa, så hon fick ju ta i, och hon tyckte det var så himla kul så hon började bocka efter hindret HAHHAHAHA, jag satt och garva för jag var verklgien inte beredd på det, hon brukar ju inte göra det, haha, gud, sötponny:´)

I slutet
hoppade vi tre hinder som stog snett igenom, första gången rusade hon bara, men sen  gick det bättre :)


Jag tycker ridpasset inte gick jätte bra, men om jag fortsätter rida henne så kanske det går bättre :)

Kommentarer
Tuva

skicka den till [email protected] :)<33333333333333333

2012-02-16 // 19:50:20
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/
Hanna

Hejsan! Vill du vara med i dagens blogg, jag ska Lotta ut tre stycken vinnare. Kika då in på min blogg.

Hade bra. //Hanna

2012-02-16 // 22:38:21
Hemsida: http://Sweetsim.devote.se
Tuva

sv; ofccccc!<33333333333333333

2012-02-17 // 14:56:13
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen