ÖPPNA ALLA FÖNSTER, SLÅ IN DIN DÖRR

2012-02-18 • 21:00:20 / Allmänt / Kommentarer (2)
Rubriken är min och Petras verision på Krossa alla fönster ..


Hejsan! :D

Imorse åkte jag ju till stallet vid 10,Gröntkort kurs och vi övade på att visa häst vid hand, linda ben och lite sånt. Sen efter det stannade jag kvar och kollade på tävlingarna, som tur var hade Ebba med sig sin kamera, sp jag snodde den lite då och då, annars skulle jag nog inte klarat mig.. Men saknar fortfarande ihjäl mig efter min! :´(

Men sen kom jag hem vid kanske halv sju och sen dess har jag mest myst i soffan med familjen och sättit upp bilder på väggen som jag nyss skrev ut.

Nu ska jag kolla bloggar och försöka göra några tidsinställda!

//FRIIIIDA

En ful, konstig och oseriös bild på mig, men känner att jag aldrig laddar upp bilder på mig själv och jag är verkligen sämst på att sitta och försöka se fin ut framför webcam .. -.-
Kommentarer
Fanny Jaensson

fin du är! :D <3

2012-02-18 // 23:14:46
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Mizel Eriksson

Vad fin du är Frida :D

2012-02-19 // 20:24:07
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen