1 - Något jag tycker om ..

2012-01-14 • 14:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Något jag tycker om är självklart Eddy, vännerna och Familjen.
Men "Något jag tycker om" kanske mer räknas som typ mat och godis och sånt, så:
Mat: Spaghetti och köttfärssås och Lasagne
Godis: Choklad och sura dödskallar!
Att göra på helgen: Rida, vara i stallet, träffa kompisar, sleep over, hitta på nåt kul med familjen och släkten!
I skolan: Sånnahär hel flummiga lektioner som man bara sitter och skrattar på!

Och lite till, jag kan ju inte skriva upp allt jag gillar i ett inlägg ..?

Någon random bild jag hittade, men Love till chokladen!


1. Något jag tycker om
2. Ord jag säger ofta
3. Bästavän / Bästavännerna
4. Favorit hästar
5. Vad jag vill bli när jag blir stor
6. Nytagen bild på dig och din häst
7. Hur startade jag min blogg
9. Mina husdjur
10. Min familj
11. Bästa ridläger
12. Fem saker som får mig att le
13. Mitt rum
14. Min garderob i stallet & hemma
15. Det här ser jag fram emot
16. Favorit årstid
17. Tio saker jag måste göra innan jag dör
18. Favorit minne innom hästar
Kommentarer
Fanny Jaensson

hihi usch, hatar choklad med nötter i! ;) <3

2012-01-14 // 19:16:11
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen