1/1-2012

2012-01-01 • 13:49:02 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej mina fina vänner !

Idag är det den första januari tvåtusentolv, kommer förmodligen att skriva 2011 ett bra tag till, känns lite sådär halv konstigt att det redan är 2012, men hoppas att detta blir ett bra år!

Gick och la mig rätt sent igår, så vaknade vid 10, första långa sovmorgonen på lovet! haha.

Men som ni kanske ser så är det dagens blogg och lite sånt, har suttit och gjort några tidsinställda till idag, så det blir uppdatering!

Idag tror jag inte att det händer så mycket, får se!


Nej, nu tycker jag att alla bläddrar ner lite i bloggen och anmäler sig till dagens blogg ;)

//FRIIIIIIIIIIIIIIDA


Bild tagen förra året(L)

Kommentarer
linneaaversten♥

Jag gick och la mig typ halv 4 kanske, och vakna lite efter elva! SÅ jag är ganska trött !!!

2012-01-01 // 15:22:56
Hemsida: http://fajkochprinsen.bloggplatsen.se/
Fanny Jaensson

är klockan 10 sovmorgon för dig? :O

jag vaknade halv 2 ;) <3

2012-01-01 // 15:24:56
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen