Första skoldagen - Avklarad! Snart - Stallet!

2012-01-10 • 15:51:41 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej alla Góa som läser!

Första skoldagen avklarad! Bara några veckor kvar till sportlovet! tagga! -.- Evigheter kvar.

Nej, men ändå, Träffade mina sjukt braiga vännor och det var ju bra och superkuul! :p

Om nån timme åker jag till stallet på Sporrenmöte och lite sånt!

Nej, onödigt inlägg, men nu ska jag gå och göra någon nytta!

//FR




Ni får fortfarande önska inlägg, exakt vad som helst såå ska jag försöka fixa det! Det kan vara inlägg, eller bilder, något ni vill att jag tar kort på, Whatever!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen