JAG LEVER, och iPoden gör det också..! Nu!;)

2012-01-07 • 21:10:25 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej alla underbara som kikar in här nu!:*

Imorse åkte vi en sväng till Ullared, fick med mig hem ett till dressyr spö, ridstrumpor, en vinterjacka och lite till.

Har inte kunnat blogga någe på kvällen, förklaring kommer lite senare i inlägget!;)

Det är riktigt gött här i Varberg och jag vill verkligen inte åka hem imorn:( Men vi åker i vår nya buss som pappa på något sätt köpt här nere .. Så det blir ju lite spännande.., fast ne.

Nej, nu ska jag se till att avsluta det här onödiga inlägget och vara lite social med dom andra! berättar mer imorn när jag kommer hem, och några bilder får ni också!

Ha de Gött!


Hahah, Märta försökte låsa upp den.. Fast jag gjorde ioförsig samma sak på hennes .. ;)

Kommentarer
Amanda

hej, jag har ett jättebra tips på hur du kan tjäna pengar på din blogg! du kan tjäna upp till 600 kronor för varje person som klickar på din länk & registrerar sig, awesome ellerhur?! klicka på länken för att läsa dig till hur man ska göra! http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-ett-sjukt-latt-satt.html#comment

kram<3

2012-01-08 // 18:52:10
Hemsida: http://ssmileyface.blogg.se/
Rebecka

Åh det är så himla surt! Fin bakgrund iallafall! ;)

2012-01-08 // 19:52:42
Hemsida: http://dailyhorses.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen