KUSIN DAG !

2012-01-03 • 21:07:32 / Allmänt / Kommentarer (2)

Go kväll alla fina!

Dagen har spenderats med mina kusiner, vi har gjort pannkakor, och det gick ju som det gick hahaha, sen följde hon med till stallet och kolla lite när jag red Eddy, det gick halvbra-Han hade verkligen ingen egen frammåtbjudning och han har ju lyssnat bättre. Men aja, sen när jag kom hem åkte vi upp på stan, detta fick jag med mig hem:

Blå-Vit randig tröja - Gina Tricot
Röd USA tröja - Gina Tricot
Mörka jeans - Gina Tricot
Skolväska - kommer inte ihåg vad affären hette ;)

Det var det! Vad tycket ni om grejerna ? :D


Nu ska jag gå ner och spela spel med kusinerna som sover här (Typ) inatt!



Hare bäst och jag känner att bloggen är riktigt tråkig - Kom mer än gärna med förslag !!!!!

//ffrida

Kommentarer
Fanny

Du kan blogga om olika outfits och olika favorithästar du haft? :)



sv: tack så jätte mycket! :D <3

2012-01-03 // 21:24:56
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Fanny

snygga kläder :D <3

2012-01-03 // 22:14:53
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen