VARBERG IMORN

2012-01-05 • 22:45:06 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan!

Idag på ridningen red jag Glow - En riktigt knäpp häst med ingen frammåt bbjudning alls, men det gick hyffsat! Fast ne, det gick skit :D
Så det behöver vi inte prata om.

Men imorgon iallafall åker jag till varberg, hällsar på några kompisar till familjen och så, är där till på söndag, och jag hoppas att jag kan uppdatera, fast jag vet inte, vi får se! Men annars kommer jag tillbaka på söndag med vanilg uppdatering:)

Nu måste jag packa - för jag fick reda på att vi ska åka för nån timme sen.

//FRIDAAAAAAAAAA

Juste, har bara hunnit göra ordning ett tidsinställt, men det är långt - Om ridpassen igår. Kom inte på nåt mer jag kunde lägga upp, så ni får klara er!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen