Dagens planer!

2012-07-23 • 10:54:29 / Allmänt / Kommentarer (1)

God förmiddag på er! Idag har jag inga planer alls. Vi åker iallafall hem idag eftersom vädret inte är det bästa, skulle tro att vi åker hem snart!:) Då ska jag bara ta det lungt, Blogga som in i bangen och börja packa upp allt från husvagnen. Och mina kläder som är i husvagnen är LÅNGT över halva min garderob.. Eftersom vi bott i den mer än halva sommar'n, och jag är inte den bästa på att packa lite, som mina vänner vet.. höhö. Nej, nu tänkte jag försöka ta mig ut till mina kusiner i blåsstormen, vi höres senare om jag inte blåst bort då! Hejdå!! hihi, söta Fox!

Kommentarer
Victoria

jättefin blogg! bra inlägg oxå, keep on going ;)

Svar: åh, tack, gud vad glad jag blir! :D Eran blogg är också riktigt fin!! :D
Frida

2012-07-23 // 12:30:30
Hemsida: http://itsourstyle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen