Det blev inte hem..

2012-07-22 • 21:57:13 / Allmänt / Kommentarer (0)

Ååååååh, vi åkte aldrig hem, utan till Landet, så jag får vänta ännu längre med att komma hem, men skitsamma. Kom iallfall hit vid 6-tiden och sen dess har jag mest vart med kusiner och spelar kort! Tror att vi åker hem imorn, elle tisdag, vi får se! Men ah, som sagt så lovar jag att uppdateringen blir mycket bättre när jag konmer hem! Nej, nu tänkte jag ta och vara lite social med resten av människorna, vi hörs och ses, Hejdååå! Fiiinaaste killen! höhö, bara för att jag hittat en ny app..;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen