Idag och ett tag framåt!

2012-07-10 • 18:33:01 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejan alla fina läsare!
 
Kom hem från landet för en stund sen, där mös vi mest med spel och sånt eftersom vädret är sugigt..
Egentligen skulle jag till min moster idag ju, men jag är sjukt trött, så jag åker dit imorgon bitti istället, och sen direkt därifrån ner till Malmö! (Så ni får mer än gärna vara sociala på sms eftersom det är liiiite långt dit..)
 
Vi ska ju vara där till på söndag, och påvägen hem så dumpar dom av mig i Varberg där mina föreldrar kommer att vara, och så ska vi vara där i lite mer än en vecka..
Det är ju jättekul och så, men det som suger är att jag bara hunnit gjort tidsinställda tills på söndag, för jag fick nyss reda på att vi skulle till varberg då..
Men så är läget men jag kanske kan slänga in något inlägg då och då från mobilen iallfall!
Hoppas ni inte blir arga nu bara, för det är ju liksom sommarlov och då vill man ju passa på! :D
 
Nej,  nu måste jag fortsätta packa, vi hörs bebes, hejdå!
En bild från Stångebro tävlingen i söndags som jag sagt att jag var på!
Kommentarer
Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag! Kika gärna in på min blogg, tror inte du kommer ångra dig! ;-)
Kram

2012-07-10 // 19:26:57
Hemsida: http://topelite.blogg.se
Wilma

Superfin blogg! :) Kolla gärna in min blogg & släng in en kommentar om vad du tycker :) Har även frågestund http://wilmafur.blogg.se/2012/july/fragestund.html

:)

2012-07-10 // 20:56:05
Hemsida: http://wilmafur.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen