I'm back on tack on the..

2012-07-27 • 12:56:11 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan! Har precis badat! Åkte motorcykel förut också, första gången på nästan ett år och det gick faktiskt bra! Om jag vågar och om ni kommenterar mycket, så bjuder jag på bilder från det.. haha, men då får ni kommentera! Resten av dagen vet jag inte vad som händer, kanske följer med pappa på motorcykeltävling, men jag ska ändå dit imorn, så får se! Vädret är inte jättebra men ändå inte jättedåligt! Nej, nu ska jag dra, vi hörs senare, hejsvejs!

Kommentarer
linneaaversten♥

BILDER TACKKKKK!♥

2012-07-27 // 22:19:24
Hemsida: http://ponnynprinsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen