Jag gör så gott jag kan!:D

2012-07-12 • 22:19:42 /  / Kommentarer (1)

Hej mina kära läsare! Jagvet att uppdateringen suger, men vad ska jag göra. Idag gick vi mest runt i själva Malmö och så var vi på ett badhus också. Vi åt glass och en massa, sen gick vi hem, det var typ 8km men det var jättemysigt och vi gick vid havet! Nyss var vi ute och fotade Öresundsbron och solnedgången, så ni får bilder när ni kommer hem!:D Imorgon ska vi in på Falsterbo Horse Show, Awsume! Och någonting hoppas jag att få med hem, (a) hihi:D Nej, nu ska jag vara lite social! Hejdå mina kära och jag gör så gott jag kan med uppdateringen!! Blogg.se sammarbetar inte med bilderna.

Kommentarer
Linnea

Fin blogg! Kram!

2012-07-12 // 23:34:12
Hemsida: http://linneasalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen