My day today

2012-07-30 • 21:51:39 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsvejs!
 
Min dag dådå;
Åkte upp på stan vid typ 11. Träffade min saknade och fina vän Sofia och gick runt och pratade med henne om allt möjligt. Sen kom Smilla och så gick vi runt på stan. Sen kom även Julia så gick vi tre runt, sen bara jag och Julia och då köpte jag en svin hårborste och ett par jeans. 
Sen efter ett tag gick jag och Julia hem till mig, hann typ bara visa mitt hus eftersom hon inte sett det än, och så kollade vi på OS, terrängen :)
 
haha, det var typ min dag, lite konstig text men skit i det.
Sen dess, Julia åkte vid 6, så har jag nästan bara spelat wii, Mario Kart med min lillebror, haha, fett kuuul!:D
 
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, om jag inte träffar någon så tror jag det mest blir chill.
Nej, nu ska jag fortsätta spela med Fabian, vi hörs imorn, puss hej
 
Oh förresten! Tack så himmelskt mycket för fina komentarer och statestiken har stigit mycket idag! Åh vad glad jag blir, You are best!
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

Vem frågade ni om ni fick ta ut hästarna och fota? :D <3

Svar: Dendär var ju typ jättelångesen, men det var iallafall samtidigt som jag tog skötarkorten, och då var ju ändå hästarna ute och så sa ridlärarna att jag också kunde få ta kort med Eddy fast jag inte är skötare, eftersom det var jag som fota:)
Frida

2012-07-30 // 22:57:28
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Maja Janson

Vad köpte du för jeans? :) <3

2012-07-30 // 23:49:12
Hemsida: http://majanson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen