New in och morgondagen!:D

2012-07-23 • 21:33:38 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan!:D Kom hem för ett tag sen efter att ha vart på Hööks och Ikea! Gissa vad jag fick med mig hem från Hööks?! Jooo, en Race Safe väst! Åh, tack pappi!!:D Sen på Ikea fick vi med oss hem en soffa och ett skrivbord till mitt nya rum(y) Så just nu plockar jag bort allt från mitt gamla skrivbord så att det kan bytas ut! Förresten, har jag berättat att jag ska träffa mina fina Vänner imorn? Jao, det ska jag iallfall och alla har jag saknat som tusan så det blir toppen! Slaggar också över med dom, satt uppdateringen kanske inte blir på topp, men har gjort några tidsinställda iallfall, så Kika in här!:D Nej, nu ska jag fortsätta städa, vi höres imorn hörrni, hejdååå! Old pic of me, i brist på bilder..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen