11 Juni 2012

2012-06-11 • 19:29:47 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hejsan!

Skolan idag var helt okej, fick sluta 40minuter tidigare, så det var ju bra! Sen har vi ju inte haft "riktiga" lektiner, utan bara städat och sånt! Typ chill elle nåt.

När jag kom hem satte jag mig framför tven och halv somnade, sen när jag kollar på klcokan nästa gång så är den halv 5 och då har jag suttit där i en och en halv timme, snacka om att slösa bort tid..;)
Men sen tog jag ork till mig och sprang ut och sprang, känner mig lite sådär måstolt, höhö.

Men ah, nu sitter jag här och är inte på alls bra humör, dels för att jag förmodligen inte kommer kunna åka och kolla när Clerran hopptränas av min moster, om jag inte vill gå hem 4 mil dårå, men känner mig inte jättetaggad på det tyvärr.

Nej, nu ska jag fixa lite saker, så vi avslitar här, Puss

Kommentarer
Tove - Ponnyryttaren ♥

svar: Aww, tack så jätte mycket, det värmde verkligen! :D

2012-06-11 // 20:20:31
Hemsida: http://toveolssons.blogg.se/
Elin

Väldigt fin header.

2012-06-11 // 20:28:39
Hemsida: http://elinotitan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen