Chill dag!

2012-06-08 • 14:40:23 / Allmänt / Kommentarer (2)

Kom precis hem från skolan! Skolan var riktigt bra, vi fikade på 4 av 5 lektioner, haha, tjockisklass.. Och så var vi bara 10 stycken för resten var på studenten.
Sen på rasterna gick jag och Sofia och kollade på studenten lite, och jag vill också ta studenten..:'( Fatta kuuuul, bara 5 år kvar.. haha.

Men nu ska jag ut och tvätta bussen och sen resten av dagen tror jag inte att det händer så mycket, ska försöka ta mig ut och springa men det är så himlans vaaaarmt, men jag ska verkligen inte klaga.

Oh juste, imorn åker jag och rider ut på Clerran :D


Glömde nästan att dänga det, men grattis Sofiaaaaa, min fjortiiiis(L)

Kommentarer
ellenmolin - satsande travtjej

okej, jag tycker det är sjukt konstigt att de försvinner... :)

2012-06-08 // 15:43:01
Hemsida: http://resultoflove.blogg.se/
Fanny ♥

SV: Tack så himla mycket!

2012-06-08 // 16:28:18
Hemsida: http://fjuzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen