Glad midsommar!

2012-06-22 • 18:39:03 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej allihoppa och förlåt så himla mycket för den dåliga uppdateringen idag!
Men det är så jobbigt att blogga från mobilen eftersom blogg.se appen inte fungerar och vi är ju på Öland så har inget internet på datorn:/

Men idag har jag inte gjort mycket alls, somnade tillomed i några timmar på dagen, tog liksom igen dom få timmar vi sov i Hällefors;)
Sen badade jag nyss också, sjukt skönt!:D

Nej, nu ska jag ta och göra någonting och vi hörs och ses!

btw, vill ni att jag ska skriva lite om dagarna i Hällefors??:))

Hejdåååå!

Går inte att ladda upp bilder från mobilen..:@
Kommentarer
Anonym

Ja, det skulle vara väldigt kul att få läsa om dagarna i hällefors! ;)

2012-06-22 // 22:22:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen