Godmorgon!

2012-06-12 • 08:17:37 / Allmänt / Kommentarer (1)

Godmorgon allihoppa!:D
Har sovmorgon idag till klockan 10, och då ska vi cykla till Hästhagen och vara där hela dagen, döda mig om det regnar..-.-

Sen i eftermiddag skulle ju jag egentligen och kolla när Clerran hopptränas, men det går inte längre och så måste jag packa till Hällefors. Så det får bli någon annan gång!
Och så försvann mina solglasögon igår, fml, nu har jag inga solglasögon. Men aja, livet går vidare.

Nej, nu ska jag fixa mig lite, vi hörs och ses senare!

Hejdååååå!

hihi, en mobilbild på världens sötaste ponny får stå för bilden, hihi:')

Kommentarer
Amanda - En satsande dressyrryttare

Svar: Bättre tyglar har jag aldrig haft! Svinbra var dom! :D<3

2012-06-12 // 12:03:19
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen