Hemma!

2012-06-14 • 22:08:12 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej halloj!
Kom hem från stallet för en stund sen, red Eddy och det gick helt okej, dressyr.. Men slutet gick det sjuktbraaa!:D
Imorgon skulle jag egentligen till Clerran, men det gårtyvärr inte:( Så jag ängnar dagen imorn till att packa och leva livet!

Nu tänkte jag lägga det som ska tvättas till Hällefors i tvättmaskin om det är någon som antecknar.

Men det var bara det jag ville säga, men vi hörs imorn med en massa inlägg hörrni!
Hejdååååå!

Appen krånglar=Inga bilder.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen