Hemma!!

2012-06-07 • 22:09:36 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hejj!

Kom hem för sisådär en halvtimme sen, och har hunnit duscha och äta.
Skolan var helt okej, lång dag, men vi lämnade in alla våra böcker idag, så det blir ju inga mer jobba-lektioner!:D
Efter skolan åkte jag till tandläkaren, och det gick supeeeeeeer! höhö:D
Direkt efter det, Stallet. Gjorde mest ingenting, gosade lite med Eddy och så.

Sen ridning, mer om den får ni veta imorgon kväll!:D

Nej, nu tänkte jag fixa iordning mig och sen sovaaaaa!

btw, så himlans sjukt arg, ledsen och besvikeeen..:((

Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

Cool bild! Haft en bra dag? :D <3

2012-06-07 // 22:10:18
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/
Tuva Svedin

va vad har hänt fridaaaaaaa?:(((((<333333333333333333

2012-06-07 // 22:53:12
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen