Hiss/Diss just nu

2012-06-06 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hiss
♥Att det snart sommarlov
♥Att jag är sjukt taggad till Hällefors, jag har bestämt att det ska bli väldens bästa vecka
♥Att det går så bra med Eddy just nu
♥Att livet för det mesta är på topp nu, sommaren närmar sig och jag har världens bästa vänner


Diss
–Att vädret blivit dåligt igen
–Att jag kanske inte hinner rida Clerran innan Hällefors, vilket är evigheter för jag saknar henne
–Att jag inte kommer på något mer att dissa (Fast det är ju egentligen bra..)

0
Kommentarer
Ebba

Superfin blogg :D

2012-06-06 // 20:32:41
Hemsida: http://northons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen