Man vet inte vad man har, förrän man förlorat det

2012-06-23 • 17:25:02 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan allihoppa! Idag har jag faktiskt wind surfat så jag känner mig lite stolt eftersom jag kom ihåg hur man gjorde! haha.. Men sen har vi mest chillat och solat. Imorn ska jag, pappa och en kompis härifrån rida på kollberggården, där jag vart på ridläger, skitkul ska det bli!:D Sen hittade jag vårt sånt här internet grej i min datväska, men självklart funka inte den..-.- Så bilder och text från Hällefors får nog vänta ett tag till..:/ Nejmen nu avslutar vi hör och ni får ha det bra hörrni! Hejdåååå!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen