Måste ha inlägg!

2012-06-03 • 18:45:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Juste, ni måste ge förslag på inlägg, Önskeinlägg.

Jo, för om bara 12 dagar åker jag till Hällefors(ridläger) i nästan en vecka, samma dag som jag kommer hem åker vi till Öland och är där 1 vecka och så är det massa annat i sommar.
Jag har ju min älskade iPhone, men jag kommer max göra ett inlägg om dagen, i hällefors kanske det blir max ett inlägg därifrån på hela tiden, för man sitter ju inte med mobilen.

Så därför, om ni vill ha någon uppdatering, så måste ni komma med önskeinlägg, det är ju nästan 2 veckor kvar, men jag måste ju ha dom nu för jag måste ju hinna skriva dom också!:D





Just nu sitter jag faktiskt och gör en packlista till Hällefors, ååååååååh vad kul det ska bli!:D
Kommentarer
ellenmolin - satsande travtjej

Bildbomber från tidigare år när du red, bildbomber från hällefors förra året.

Hiss/diss

Sanningar om dig.

någon tävling kanske?

gästbloggningar från andra

2012-06-03 // 20:49:44
Hemsida: http://resultoflove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen