Min dag i bilder!

2012-06-05 • 13:55:44 / Allmänt / Kommentarer (2)
Eller ja, dagen som än sålänge har vart..;)


Gick upp den tiden ni ser


♥Åt frukost och kolla på TV, och kom på att vissa aldrig växer upp, och jag är en av dom..


♥Gick ner och la in mina lakan i tvätt maskinen, fast det tog ett tag och några telefonsamtal för att få på den..


♥Satte på spotify på högsta volym och började städa rummet


♥Efter cirkus en timma var jag klar, och jag damsög och dammade och allt, stolt here(y)


♥Sen satte jag tillslut på mig riktiga kläder, istället för myskläder, detta blev dagens outfit.


Sen har jag också damsugit hela huset, diskat och städat min lillebrors rum, och det ska jag säga, det var inte fint innan.. haha;)

Resten av dagen kommer att spenderas med Smilla och sporren! (y)
Kommentarer
Louise

Sv: Visst, ditt länkbyte kommer upp i morgon kl 12:00. När kommer mitt? :) <3

2012-06-05 // 15:32:21
Hemsida: http://llouiseericsson.blogg.se/
Elin Andersson

FRÅGESTUND!!!

Ställ gärna frågor, skulle bli superglad!



http://elinsliv.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment



Vem är det som har gjort din design? Svara gärna i inlägg:)

Kram !

2012-06-06 // 09:11:51
Hemsida: http://elinsliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen