Ridpasset i onsdags-Hoppgruppen

2012-06-01 • 08:58:58 / Allmänt / Kommentarer (1)
Red ju Jim dårå.

Vi började med att rida fram självständigt. Det första han gjorde var att skygga för hela ena långsidan, jag gjorde allt för att få honom inte vara såååå rädd, men nejenej, lite bättre blev det, men han var fortfarande spänd där. Men ah.

När vi började hoppa så hoppade vi två och två på en volt där det var Bom-Galoppsprång-Hinder-Galoppsprång-Bom. Det gjorde vi några gånger i båda varven, han var duktig och det gick helt okej, vi kom in fel ibland, men oftast bra!

Sen hoppade vi en massa, t.ex en kombnation några gånger på olika höjder, det gick super!

Det sista vi hjorde var att hoppa en liten bana;

Tvåan ska likan en grind och under trean sånna här sockerbitar som stog under.

Det gick faktiskt riktigt bra! Vi fick en liten konstig väg till tvåan, men det var mitt fel och han hoppade snällt över, på trean tittade han lite, men när jag la tilll rösten hoppade han:)
Det hoppade vi två gånger på olika höj och båda gångerna gick det jättebra! :D

Jag tycker att ridpasset gick helt okej, för det mesta braa! :D

tyvärr ingen som fotade, men här får ni en gammal bild på mig och Jim
Kommentarer
Neha

Tack:)

2012-06-01 // 12:02:44
Hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen