Sanningar om mina ♥

2012-06-13 • 08:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Eddy

♥ Om det är höga träd med blad i, så ställer han sig på bakbenen och käkar.

♥ Han är den glupskaste häst som finns.. och jag menar det verkligen, vet inte hur det kommer gå i Hällefors.., eftersom jag ska leda honom, haha..

♥ Han är otroligt lång i kroppen, så man måste verkligen få ihop honom när man rider.

♥ Han tigger väldigt mycket, har försökt få bort, det, men han är ju ridskolehäst, och då är det inte så lätt. Han har tillomed bitit i min mobil..;)

♥ Om han är på bushumör, så kan han få igång alla hästarna så att alla springer runt och bockar.



Clerran

♥ Hon är livrädd för alla sorters stenar.

♥ Hon står jämt med huvudet utanför boxen och äter, så när man kommer tillbaka är det jämt massor med hö/havre utanför på stall gången.

♥ Hon gillar att visa upp sig, t.ex när man rider i ridhus så travar hon runt med höga benlyft och svansen uppe i vädret och böjd nacke.

♥ När hon är rädd för någonting och måste gå förbi, så tar hon megalånga steg och sänker ryggen, så när man sitter där, så bara försvinner ryggen under sig och man sjunker ner, hon tror att hon blir osynlig då.

♥ Hon måste alltid ha koll på allting, hon kollar verkligen överallt och hon är jämt först fram till en i hagen.

image description
Kommentarer
fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg! Planer för dagen??

2012-06-13 // 08:44:50
Hemsida: http://syrrornaenstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen